11. Custaiméir Inmheánach

11. Custaiméir Inmheánach

Tacófar leis an bhfoireann ina ról sa tseirbhís do chustaiméirí. Aithnítear ár bhfoireann mar chustaiméirí inmheánacha agus soláthrófar an méid céanna cúirtéise, saoráidí agus leibhéal seirbhíse di mar a sholáthraítear do chustaiméirí seachtracha. Cuirfear seirbhísí ardchaighdeáin, prasa ar fáil do Chomhairleoirí a aithníonn a róil thábhachtacha mar ionadaithe agus mar cheannairí an phobail.

 

ID an Bhirt Bearta
11.1 Bealaí a fhorbairt chun baill foirne a aithint atá ag cur seirbhís mhaith do chustaiméirí ar fáil, ionas gur féidir caighdeán ár seirbhíse a chothú agus a fheabhsú
11.2 Dul i dteagmháil leis an bhfoireann túslíne chun ceisteanna agus réimsí a shainaithint, inar féidir linn feabhas a chur ar ár seirbhís do chustaiméirí
11.3 Freagra a thabhairt ar Ionadaithe na gComhairleoirí chomh sciobtha, cruinn agus is féidir, laistigh na tréimhse don chumarsáid scríofa atá leagtha amach sa Phlean Gníomhaithe seo
11.4 Uirlisí cumarsáide a fhorbairt do Chomhairleoirí ionas go mbeidís ar an eolas maidir le hócáidí áitiúla, bristeacha seirbhíse etc. gan mhoill